Will Power

Sunday, January 16, 2011

2011th Post!!

Today marks the 2011th blog post of Will Power in year 2011.

How time flies.

The blog is almost five years old. Thank you for the support all these years and I really appreciate that.

I think it must have been a very long time since I last posted my own personal message in my blog. Most of the postings in my blog are always about Manchester United, you should have noticed it if you are a regular reader.

So, what is in store for Will Power for the months or perhaps years ahead?

Well, I hope to share more of my personal stuff in this blog more often if my schedule permits me from doing so.

Till now, I really hope that you will continue to support this blog and let us look forward to more good times ahead!

Lastly, please pardon me for the poor Japanese translation.

Cheers!

Wilson


今日は2011年のウィルパワーの2011thブログ記事をマークします。

どのように時間が飛ぶ。

ブログはほぼ5歳です。すべてのこれらの年をサポートしていただきありがとうございます、私は本当に感謝しています。

私が最後に私のブログに自分の個人的なメッセージを投稿ので、非常に長い時間をしておく必要がありますね。私のブログの投稿のほとんどは、マンチェスターユナイテッドについて常にあなたは常連の読者されている場合、あなたはそれを気づいている必要があります。


だから、数ヶ月あるいは今後のウィルパワーのための店では何ですか?

まあ、私はより頻繁に私のスケジュールはそうするから私を許可する場合は、このブログで私の個人的なものの多くを共有すると思っています。

今まで、私は本当にあなたがこのブログをサポートするために、私たちは先にもっと良い時間を楽しみにして聞かせて継続することを願っています!

最後に、下手な日本語翻訳のためにご容赦私にしてください。

乾杯!

Wilson

0 Comments:

Post a Comment

<< Home